Cause you feel it.

Usch, imorn börjar skolan igen. Jag orkar verkligen inte det. Jag vill ha lov hela tiden! Nu måste man gå upp jättetidigt och nu får man läxor och sånt igen. Usch säger jag bara. Så idag ska jag faktiskt plugga, vill ju inte ligga efter liksom.

I alla fall, just nu har jag precis kollat klart på Tokio Hotel - Caught on Camera för kanske 10:e gången, gud så bra den är. Den är så personlig plus att man får höra lite av deras nya album! Jag längtar verkligen ihjäl mig. Den första singeln ska släppas i början på februari och albumet kommer i slutet på april, lagom till min födelsedag, hehe.

Och på söndag kommer min älskade Anna hem från Miami. Fan vad härligt hon måste ha haft det. 2 hela veckor har hon varit borta och jag har inte träffat henne på över en månad. För jag åkte ju till Thailand den 6.e december och jag kom hem samma dag som hon åkte, den 28:e. Så om man  ska vara exakt så har jag inte träffat henne på över 5 veckor! Känns som en evighet, men som sagt, hon kommer på söndag!

Nu ska jag i alla fall försöka plugga lite, mest no blir det nog, har prov redan nästa vecka. Inte så roligt kanske.
Hej!





Smexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0