All eyes on me in the center of a ring just like a circus.

Skolan började idag och det var väl mindre kul då. Det ända som var possetivt var att få träffa alla kompisar igen, men den jag har längtat allra mest efter är såklart i fucking Miami. Och hon kommer inte förän på söndag.
Men skolan idag då, första lektionen var idrott och våran lärare är pappaledig så vi har fått en vikare och jag säger bara gosh! Jag kommer inte kunna fokusera på idrottslektionerna i alla fall.

Nu sitter jag här själv, har precis ätit och pluggat lite. De andra är borta, eller mamma jobbar och pappa och Alice är och bowlar. Så jag sitter och kollar lite på tv och lyssnar på musik. Ska försöka skriva lite till min svenskauppgift. Vi ska nämligen skriva en bok om oss själva, på minst 10 kapitell! Jobbigt men roligt. Älskar sånna uppgifter.

Och idag fick jag en försenad julklapp av Therese, en jättefin Tokio Hotel kalenender. Supergulligt av henne. Tack! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0