Beautiful Dirty Rich.

Hej och förlåt för dålig uppdatering!
Jag har inte orkat eller hunnit, inte för att jag har gjort då överdrivet mycket den senaste veckan, men det har bara inte blivit av helt enkelt. Men nu ska jag verkligen skärpa mig. Jag lovar.
Ja, vad har jag gjort hela veckan? Jo, jag har tillbringat mycket tid tillsammans med Charlotte, Adam och Calle som jag säkert nämt innan. och ja, vi har i stort sätt inte gjort så mycket, mest varit på stan bara eller hemma hos nån och kollar på film. Roligt men fantasilöst. Och igår så var jag mycket riktigt också med dom fast denna gång var inte Charlotte med, nu var Emma och Niklas med stället. Haha, dom är helt mongo i huvet asså, men roliga är dom!

Och vad har jag gjort idag? Absolut ingenting, jo jag var och solade solarium vid tolv nångång men det är typ det enda, eller jag har pluggat lite men jag somnade efter typ en halvtimme. Var så sjukt trött. Sov inte så jättemycket inatt. Måste börja gå och lägga mig tidigare eftersom skolan börjar snart. Och inte gå upp vid ett varje morron, det måste jag verkligen börja tänka på de här sista dagarna, för jag är sjukt morgontrött asså. Så de kommande dagarna ska jag inte sova längre än till i alla fall halv elva. När skolan börjar har jag jättemycket att göra, eftersom jag tog ledigt från skolan de två sista veckorna för att jag skulle till Thailand så missade jag typ två prov och massa läxförhör. Så det första jag får göra när jag kommer till skolan är att skriva prov, känns ju lite halvkul va.

Appropå Thailand, så fick jag lite bilder från Josefin, en tjej vi var med mycket i Thailand. Och bilderna är tagna en kväll när vi var nere på stranden, jag tror att det var några dagar innan julaftom faktiskt. Inte världens bästa bilder kanske, men dom är sköna.







Haha, lite oseriösa kanske, men jag gillar dom. Dom är härliga.





Haha, och så blev det lite egobilder på mig. Och erkänn att mina brillor är übercoola? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0