And now it's gone and left me so alone.

Halloj! Idag har jag spenderat min dag tillsammans med Charlie, Adam, Calle och Oscar. Ungefär som vanligt alltså. Först gick jag vi runt på stan lite, men eftersom allt var stängt så gick vi och satte oss på älskade donken. Och där satt vi ett bra tag, jättemysigt var det. Sen bestämmde vi oss för att kolla på film, så vi tänkte först gå hem till mig, men så blev det inte. Utan vi åkte hem till Adams fina villa i Alvik och kollade på Mean Girls, mycket bra film måste jag säga. Men jag stannade inte där så länge, utan jag var tvungen att gå hem och äta. Och egentligen skulle vi ha filmkväll hemma hos nån, men det får bli imorn istället.
Och imorn ska jag på bio, ska se Allt flyter. Kulkul, sen ska jag träffa godingarna som jag spenderade denna dag med och vi ska väl bara vara hemma hos nån och sen på kvällen blir det film!

Nu ska jag strax kila iväg till ett solarium och sola lite cancerbox. Måste ju hålla kvar thailandsbrännan ju. Vi hörs!

Hehe, bjuder på en särbild från igår. Calle, jag & Adam.

Kommentarer
Postat av: hemligt

:p du suger fet

2009-01-03 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0