Baby cause you blow my heart up.

Vaknade för ett tag sen efter en hemsk natt. Kunde typ inte sova alls så jag låg vaken största delen av natten. Inte mysigt alls. Dessutom ska jag tillägna den här dagen åt att plugga även fast jag är grymt trött. Känner att det inte kommer gå så bra faktiskt.
Annars har jag inga planer idag, kanske en tripp till stan om mamma vill följa med då, jag har nämligen inga pengar kvar och jag måste köpa en del grejer till danstävlingen på lördag som bla: hårspray, lösögonfransar och brunpuder. Sen ska jag även hinna med att duscha och tvätta håret, men det får bli senare i eftermiddag.
Nu ska jag äta lita frukost och fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0