Tisdag.

My god! Gud vilken seg dag måste jag säga. Har suttit vid datorn från klockan 12 fram till nu. Fast jag har faktiskt gjort jättemycket skolarbete, en halv filmreccension och en hel bokreccension. Känner mig bra.
Och imorn börjar skolan igen, det är väl lite blandade känslor måste jag säga. Kul att träffa alla kompisar, tråkigt att det bli massa prov och tråkiga lektioner. Men jag går ju bara två dagar den här veckan så det gör inte så mycket. Ja, eller jag går halva fredagen i alla fall, sen blir det Falun och danstävling! Gud vad jag längtar, ska bli superkul, verkligen.

Nu är jag hungrig, har bara ätit frukost och en halv pannkaka så jag måste få i mig nån mat. Hörs!

Är inte dom här skorna helt underbara? Jag älskar dom, måste köpa dom snart...



Kommentarer
Postat av: alicia

ouuf, du hitta min blog (:



Jaa, har provat den nu, den är aaaasbra(:



grymt fina skor btw <33

2009-04-16 @ 06:52:54
URL: http://aliciabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0