Första skoldagen

Första skoldagen är avklarad och dan har varit superkul. Just nu håller vi på med biologi och sexual kunskap. Vi ska göra ett grupparbete där vi ska göra en redovisning om att "ligga schysst". I min grupp är det jag och två killar så vi ska spela in en film om hur man ligger najs, och hur man ligger onajs. För er som inte riktigt fattar vad "ligga schysst" innebär, så kan jag säga att det handlar om sex. Jag tycker att det verkar superroligt och väldigt intressant.
I övrigt har det inte hänt nått speciellt nämnvärt tror jag. Sitter nu hemma och skriver filmrecension om Martin Luther som ska in imorn. Och imorn ska jag dessutom packa allt inför helgen, fixa lite brun utan sol så jag blir brun och plugga lite inför ett prov som är på tisdag.
Nej nu måste jag kila, hörs imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0