Hemma!

Är vaken nu och känner träningsvärk i hela kroppen. Känns skönt, men samtidigt så gör det ju sjukt ont. Ja som ni vet så var det ju danstävling igår och det kunde ju gått bättre kan jag säga. Det här var nog den sämsta tävlingen på väldigt länge. Bussresan dit var superkul, typ halva dansskolan åkte med bussen och den tog ungefär 3 timmar så vi underhöll oss med spel och kareoke.
När vi kom fram till Falun så hade hotellet fixat en jättegod tacosbuffé, så vi åt hur mycket som helst och sen gick vi till hotellrummet och tog det lugnt. Det var jag, Jennifer, Mikaela och Isabella som delade rum, och vi hade verkligen jätteroligt. På kvällen fixade vi håret och smörjde in oss med ännu mer brun utan sol. Trots att jag har typ 5 lager så är jag faktiskt inte så brun, konstigt nog.
Danstävlingen vill jag inte prata om, så dåligt gick den. I singel vet jag inte vilken plats jag kom på riktigt, men dåligt var det. Och i par kom vi 6:a. Dålig tävling med andra ord. Kommer nog lite bilder senare under dagen, så håll ut.

Nu ska jag fixa mig och åka till dansen, jag och Jennifer måste öva som bara den nu inför SM asså. Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: rrrenate

jag har gått tillbaka till min gamla blogg, använder nu www.renatesvart.blogg.se hoppas du fortsätter läsa&kommentera, kram:)

2009-04-19 @ 13:28:35
URL: http://renatesvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0