Onsdag.

Idag efter skolan, åkte jag in till stan med Charlotte, vi gick runt i olika H&M affärer och letade efter ett par jättefina skor som Charlotte ville ha. Tyvärr hittade vi inte skorna i rätt storlek så hon åkte hem och åt och jag träffade Emma. Vi gick runt i lite olika affärer och jag hittade en jättefin tröja och en svart kjol från Gina. Efter det gick vi och åt och gissa vem vi såg? Nämligen Kissie. Emma tyckte att det var jättecoolt, så jag tog en jättefin bild på dom som nu finns i Emmas blogg.

Nu sitter jag hemma och tar hand om mamma, hon svimmade idag på jobet så nu ligger hon i soffan och är jättetrött. Ska fixa lite te till henne och sen ska jag ta det lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter emmas blogg? :)



sV: haha, ja, det är skitkul! :D

allt bra?

2009-04-23 @ 17:08:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0