Let's have some fun, this beat is sick

Har nyss sagt hejdå till killarna som var här och spelade in en film tillsammans med mig. Ja, som jag sa igår så ska vi ju spela in en film om att "ligga schysst" och det gjorde vi idag, hemma hos mig. Den är gryyymt kul, jag försökte verkligen att inte börja skratta, men det är så sjukt svårt när Maxie och Theo ska spela en dragna som fan. Dessutom ska Maxie ligga ensam i min säng och låssas att han har sex med nån. Låter inte lika kul som det såg ut kan jag säga. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har inget plugg eller nått så jag ska bara ta det chill. Kolla om det är nått bra på tv och fixa allt tills imorn. För imorn klockan 4 åker jag!


Just dance, gonna be okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0