Gissa vad som händer om två veckor?!

Om exakt två veckor händer nått riktigt kul, det är em stor förändring som sker och jag tänker inte säga vad det är. Ni får faktiskt gissa er till svaret. En ledtråd kan ni kanske få senare i veckan.

Nu har jag kommit hem från den korta skoldagen, gick bara två timmar. Så nu ska jag äta lite lunch, packa de sista sakerna och smörja in lite mer brun utan sol, måste ju vara brun och fin liksom. ;)

Det fick bli ett kort inlägg, för nu måste jag faktiskt börja med allt. Önska mig lycka till i helgen! Ha det bra!




Jag och Steffie högst upp på prispallen någongång under förra året. Hoppas att den här tävlingen går lika bra. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 22:23:57
Postat av: rrrenate

sv : åh va glad ja blev av din kommentar.

im back! hoppas du fortsätter att läsa min blogg, kram:)

2009-04-19 @ 03:55:43
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0