Djurgården!

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering. Var på fotbollsmatch hela kvällen med massa kompisar bla, Anna och Patrik. Brommapojkarna - Djurgården, det var skitkul, men matchen slutade 0-2 till BP. Så efter matchen gick vi runt och letade efter ett najs ställe att äta på och självklart slutade allt med att vi drog till donken. Då var det bara jag, Anna och Patrik, men sen drog vi vidare och träffade Gurra och Fredde. Vi gick hem till Patrik och kollade film ett litet tag och jag som är så jävla klumpig, råkade tappa min jävla mobil i toaletten! Hur lyckas man med det liksom?! Så nu är jag tvungen att ha mammas gamla mobil, som inte har nått minneskort, så nu kan jag inte lyssna på musik!

Idag ska jag nog ner på stan ett tag och köpa min älskade avslutningsklänning, har inte bestämt vilken färg jag vill ha än, det står mellan, svart, rosa, korall och rött. Vilken färg tycker ni låter finast? Kanske lite svårt att säga med tanke på att ni inte vet hur den ser ut, men jag vill bara veta vilken färg som verkar bäst.
Efter stan ska jag träffa Anna och vi kanske skulle va med Patrik och Fredde tror jag, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag göra mig iordning och kila iväg, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0