Back again!

Oj oj oj!
Det var ett tag sen kan man säga. Jag valde att lägga ner bloggen för att jag inte orkade skriva nått och för att det inte var kul längre. Men jag ska göra ett nytt försök att börja igen. Kanske inte komemr skriva så ofta nu i början men jag lovar att jag ska förbättra mig.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, skolan börjar ju inte förens på onsdag så jag hela två dagar kvar av lovet. Måste hinna plugga lite även fast det är tråkigt, har prov direkt när jag börjar, dessutom i mitt absolut värsta ämne, fysik. Men idag i alla fall så har jag inga planer, ska strax ner till Seven och köpa red bull och en macka eller nått, har typ ingen god mat hemma så då får det bli älskade Seven istället.
På fredag drar jag tillsammans med danstjejerna till Falun på danstävling. Det ska bli superkul, vi åker klockan 4 så jag måste ta ledigt från skolan några lektioner, vilket ska bli jätteskönt. Jag blir borta hela helgen, så jag kommer hem föst på söndag.

Nej, nu måste jag sticka iväg och handla. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emah

WOOHOOOO BLOGGEN ÄR TILLBAAAKS :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3

2009-04-13 @ 15:27:14
URL: http://fliick.blogg.se/
Postat av: jossan.

haha, yes, its back again :D:D:D <3<3<3

2009-04-14 @ 19:21:00
URL: http://lilljosefin.blogg.se/
Postat av: jossan.

haha, yes, its back again :D:D:D <3<3<3

2009-04-14 @ 19:21:10
URL: http://lilljosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0