And I'm back from Falun.

Ledsen att jag har uppdaterat så dåligt de senaste dagarna, men jag har inte haft tid. Men nu tänkte jag berätta lite om helgen, dock finns det inte så mycket att säga eftersom att tävling gick åt helvete. I singel kom jag ungefär på plats 40 och i par kom vi 6:a vilken egentligen är ganska bra. Men under hela tävlingen så kände jag mig trött och sliten, jag orkade helt enkelt inte dansa och det var väl därför det gick som det gick.



Här är en bild från danstävlingen och för er som tycker att kläderna ser lite konstiga ut och kanske undrar vad det här är för sorts dans så kan jag berätta lite om den. Dansstilen heter disco och är lite annorlunda. Det går ut på att man ska veva jättemycket med armarna och göra massa coola hopp och sparkar och gärna gå ner i splitt och spagat några gånger också. Man dansar till väldigt snabb musik, typ techno.
Här ser ni hur det kan se ut.

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: det är bara bra! :D

gör du då?

2009-04-21 @ 23:32:36
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: rrrenate

haha jasså :) allt bra då ?

2009-04-21 @ 23:57:31
URL: http://renatesvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0