nothing's new.

Tjeeeena!
Idag var som alla andra dagar, nicht Besonderes. Skolan var tråkig och jag var och är fortfarande jättetrött. Måste förresten gå och klippa mig snart, ska ta och göra det i veckan faktiskt. Imorn är det dans med Hannah, kulkul. Och på fredag fyller min älskade vän charlotte år! har inte köpt present än men jag vet exakt vad jag ska köpa så det är lugnt. Och på lördag är det danstävling igen, denna gång i eskilstuna. Och om två fucking veckor är det em, jag längtar as hell men samtidigt är det jättenervöst! jag oh steffi kommer troligtvis inte ha en chans, men man vet ju aldrig. ;)
Nu ska jag äta lite tacos, sen är det läxor som gäller, kanske skriver någrarader ikväll. Så puss&hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0