alles klar.

Så, nu är den nya designen klar, vad tyckts? Kanske lite för rosa men jag gillar det, it's nice. Funderade först på att göra bakrunden mörkare men jag ångrade mig. För jag tycker att detta blev bra.
Skolan var tråkigt, som vanligt. Fast det var pannkakor till mat så det var en bra sak i alla fall, haha jag åt typ 9 st, men om det nu för en gångs skull är gos skolmat så ska man väl ändå äta va?
Aja, efter skolan som slutade 4 så följde jag med Anna på hennes tennis och det var lite småkul tycker jag. Den höll på i en timme så efter det gick jag hem och åt kyckling och sallad och det var mumsigt. Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik.
Den här vecka har gått jättefort, det känns som om det var måndag igår och imorn är det liksom fredag! Tiden går fort nu. Och i helgen är det dans igen, jag som hade tänkt sova ut men det får bli nånannan dag.
Men jaja, nu ska jag se på Idol som jag förövrigt ska söka till snart "/ fråga mig inte varför!
Tschüs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0