!

Oh my fucking Good!
Igår var typ den bästa dan i hela mitt liv (i alla fall på väldigt länge)! Cinema Bizarre var på frysen och det ägde sönder allt! Fyfan va det var bra, jag började typ nästan gråta när dom kom upp på scenen. Och eftersom det inte är så stort på Fryshuset så lyckade jag, så skillad som jag är, att få plats längst fram!
Och Strify är så jääävla snygg asså. Så snygg som han verkligen är trodde jag aldrig att han skulle va! Och dom sjunger så otroligt bra live så det finns inte ord som kan beskriva. Det bästa med hela konserten var när det bara var Strify och Kiro på scenen (trummisen var också där men han bara satt där) haha, ochdå sa Strifty helt plötsligt: Kiro, you're a fucking bitch! Haha så sjukt kul det var! :D
Och under låten She waits for me så var Strify så fucking sexig asså, han typ headbangade hela tiden och han dansade skitsnyggt.
Aja, ni fattar säkert att det var grym bra. Här en en bild på snygga Strify, inte världens bästa kanske med det var svårt att ta några bra eftersom det var så konstigt ljus. Men snygg är han i alla fall, håll med mig!



Åh, jag hoppas att dom kommer tillbaka till Sverige snart för det här var så sjukt bra. Puss på Strify! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0