yeah.

Nu är jag hos min mormor och här ska jag sova inatt, för imorn ska arne köra mig till täby där det är danstävling. Det kommer gå fett bra eftersom jag och jennifer och jag och steffi verkligen har tränat supermycket. -.-
Aja, jag och steffi är mest intresserade av EM så det spelar inte så jättestor roll hur det går på en liten fjuttig regionstävling i täby. Aja igen, nu är jag som sagt här och jag sitter som vanligt vid datorn, lyssnar på Cinema Bizarre och bara chillar. :P
Var med pedofilanna och snusklars idag förresten och vi gick runt på stan och jag letade som en galning efter två stora, gula tröjor till mig och steffi, men fuck heller, det var slut överallt. Jävla Stadiumhelvete! Sen gick vi till donken och jag fetade mig (som vanligt) och jag fick faktiskt lite dåligt sammvete för mina underbara vänner fick inte smaka nått. En stor fet puss till dom som förlåt. Puuuuuuuuuuuuuuuss. <3

Hur som helst så ska jag fika lite nu, typ jordgubbar och glass, smarrigt va. Önska mig fett med lycka till imorn & jag lovar att jag skriver så fort jag kommer hem och berättar hur det gick. Puss mina lieblings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0