nice.

Ja, nu är jag hemma igen då. Har ju varit hos anna med charlie och vi hade filmkväll. Süperkul hade vi, speciellt när theo the man kom, haha så jävla roligt det var. Då gick vi ut på annas bakgård och där kom det två killar som vi pratade lite med. Dom gick första året på gymnasiet och dom var fett trevliga. A, tänker jag inte gå in på några detaljer men vi hade roligt, fast det var kallt as hell.
Men sen blev det för kallt så vi gick in och kollade på skräckisen The Eye. Och den var helt okej, inte jättebra men klart sevärd. Sen låg vi typ uppe hela natten och pratade, eller inte jag för mina såkallade kompisar fick pms anfall på mig och sa att jag var en egoistiskt osocial bitch bara för att jag hade annas data för mig själv. Så ja, så roligt hade vi igentligen.

Nu sitter jag och häckar framför datan som vanligt och jag lär sitta här ett bra tag till för jag har verkligen inget annat att göra. Theo ringdenyss och frågade om jag skulle med ut, men jag pallade inte. Aja, skriver igen imorn. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0