Bad day.

Idag har den inte varit en rolig dag. Allt det här har hänt idag, och allt är dåligt!

* Skolan började tidigt, redan klockan 8!

* Fucking pissväder.

* Fick idag (!) reda på att det är skolfoto imorn. Panik!

*Tråkiga ämnen.

Och nu till det värsta av allt.

* Jag har bråkat med jordens finaste vän. Om en (enligt mig) väldigt viktig sak. Jag tänker inte avslöja något, men det var inte roligt. Jag fick till och med ur mig några tårar, det var faktiskt länge sen jag grät så jag kanske behövde gråta lite.

Aja, nu är jag glad för vi lyckades lösa det, men det här var nog det största (och typ det enda) bråket vi nånsin har haft. I för sig har vi bara kännt varandra i lite mer än ett år men ändå, jag känner folk som bråkar hela tiden. Och det är ju tur att inte vi gör det i alla fall. Egentligen är vi så gryymt olika så vi borde ju bråka mer än vad vi gör, det är klart att man tjafsar och så, men inte nått mer asså. Och tack gud för det för jag pallar fan inte en sån här situation till, för det var som jag sa, inte så kul.
Nu sitter jag och väntar på att Anna ska ringa, ja, jag ringde henne nyss och hon sa att hon skulle plinga tillbaka strax. Och imorn, som jag sa, så är det skolfoto! Och jag har meeeegapanik, mitt hår kommer locka sig as hell eftersom vädret är scheisse dåligt och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Nu låter det som om det är typ bal eller nått och det är det ju i för sig inte, men ett skolfoto händer liksom 1 gång per år och då vill man ju åtminstonde se lite bra ut.

Skit samma, nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på idol om det fortfarande går när jag är klar. Så pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0