sleepover.

Shuuuuu!
Igår hände ingenting, skolan var precis som vanligt, jag gick hem och åt lite och sen stack jag iväg till dansen. Och jag dansade i typ en timme och sen kom arne och hämtade mig. Då drog vi till bromma flygplats och hämtade några släktingar som skulle bo hos mormor och arne. När jag kom hem var jag trött, så jag tog en snabb dusch och ringde anna. Ja, det var väl typ min dag. Inte så värts märkvärdig kanske. Men idag tror jag att det blir lite roligare, för jag, anna och charlie kanske ska träffa adam och calle. Och sen på kvällen så ska vi va hos anna och kanske ha myskväll. Så det lär bli lite småmysigt.
Aja, ska dra till skolan nu, så jag kanske skriver lite senare idag. Pusspuss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0