raise your hands together!

Jaha, så nu var skogsvandringen över då och kul var det inte, men det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde. Först fick vi en lång promenad i skogen och tittade på olika naturtyper, vilket var mindre kul. Men sen fick vi poppa popcorn och det kändes lite roligare. Fast hela dan var så fucking kall så när jag äntligen kom hem så kröp jag ner med mitt varma täcke framför tvn med en kopp varm choklad, nice. Och jag har dessutom hittat denna sköning på youtube, har inte hört den inspelad men nu hittade jag den och fuck vad bra den är! Fast det är lite synd att den bara finns på den amerikanska Scream skivan.
Men här är den i alla fall, bra eller inte?




Tokio Hotel - Raise Your Hands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0