lahme.

Shuluuulu!
Dagen började med en försovning och jag missade typ hela svensak lektionen vilket faktiskt var synd för vi hade drama idag. Men jag hann till matten i alla fall och det var ju bra, annars skulle jag fått alldeles för mycket frånvaro. Och vi fick sluta jättetidigt idag, för vi skulle egentligen ha både so och no men båda lektionerna blev inställda på grund av lärarutbildningar typ, a, jag vet inte riktigt men nått sånt var det.
Och middag blev det på en mysig resturang ungefär vid mig, där dom har thaimat och det var fan asbra där. Gott och billigt, kanske inte så bra läge dock, men allt annat är toppen. Kommer säkert äta där igen. Och haha, jag, charlie och anna fick värsta rycket och började spela in videos som vi skulle lägga upp på youtube, men vi får se hur det blir med det!
Aja, dax att fixa sig och gå till sängs, för jag är trött som fan, vet inte vaför, är bara allmänt trött på skolan och allt. Så vi hörs imorn mina lieblings, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0