it's raining men.

Idag var skolan i alla fall lite rolig, förutom bilden. Våran lärare har typ nått fel nånstans. Aja, efter skolan gick jag, anna och charlie till annas lillasysters dagis och hämtade henne och sen gick vi till humlegården och lekte. "/
Sedan fick vi lite pengar av Mats så vi gick och fikade och då träffade vi dahlia och patricia. Så dom satt med oss och vi snackade massa skit. Men dom gick typ efter 20 min så då satt vi andra kvar och jag började med mitt "vad skulle du göra om.." haha, fast det var uppskattat som vanligt.
Nu väntar jag på min gamla gotlandskompis lovisa som ska komma, det ska bli superroligt. Ska äta lite numen jag skriver nog senare tror jag, för jag antar att vi kommer sitta lite vid datorn. pusspuss så länge.



Vad skulle du göra om Bill Kaulitz kom hoppande i ett par Boratkallingar?

Kommentarer
Postat av: linnea

skulle springa och springa därifrån och sen ringa dej!

haha, ifall det händer , ditt nummer, ? (a)







haha värsta raggningsrepliken, fan ! :D

2008-10-07 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0