Grattis killar!

Idag fyller Bill & Tom 19år. Ett stort grattis och en megapuss till dom übersöta killarna.
För övrigt har det inte hänt ett skit, Anna var i för sig sjuk, lite tråkigt.
Och just det; JAG HAR FÅTT PRAOJOBB! Tjoho, jag och Charlie gick runt lite och frågade om det fanns något ledigt och till slut fans det två platser på sju elva, inte världens bästa men det duger mycker bra! Så vecka 42 finns jag där.
Och jag tror inte jag har skrivit det förut så jag skriver det nu: Jag och min älskade danskompis Stephanie ska på EM i Danmark den 10:e oktober! Gud vad kul det ska bli, jag kan knappt vänta haha. Street och Breakdance är disiplinerna, men jag och steffi ska såklart bara tävla i Street. Vi vet fan inte hur det kom sig att vi fick vara med, tydligen hade vi tillräckligt bra placering på SM där vi kom 8:a så vi är ganska glada nu alltså. Så den 10:e oktober är jag i Danmark på Europamästerskap i dans! Heja på oss som fan, för det lär vi behöva! Aja, pusspuss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0