en till bad day.

Haha, jag är så jävla rolig asså. Igår så skulle jag (som jag skrev innan) dansat i typ 5 timmar, men istället så lyckades jag, av nån konsig anledning, ramla i tunnelbanetrappan,så det blev ingen dans för mig utan jag åkte tillbaka hem. Eller först åkte jag hem till mormor & arne för han är doktor så han fick kolla på min fot och han sa att jag typ hade slitit av ett ledband (!) eller vrickat den. Så nu sitter jag ahär med lindad fot och tycker synd om mig själv. Nej, det gör jag verkligen inte och jag ska faktiskt dansa idag, tro det eller ej, men det känns mycket bättre så jag ska bara ta det lite lugnt. Och vi har thomas idag, vilket ska bli superroligt. Så jag ska äta lite om ett tag och sen ska jag dra.
Och imorn är det Cinema Bizarre konserten och jag längtar såå mycket. Jag var och hämtade ut biljetterna idag förresten. Aja, nu ska jag äta, skriver senare. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0