fuck den jäveln som tog min plattång!

Guten morgen!
Har nyss vaknat, ovanligt tidigt jag vet men jag kunde bara inte sova mer. Ska väl äta lite frukost snart, men jag är aldrig hungrig på morronen. Aja.
Idag ska jag på stan och kolla på nya kläder som jag och steffi ska dansa i och nya höstkläder. Jag tror att jag vet vad jag och steffi vill ha: typ svarta stora (!) mjukisar, rosa knästrumpor och en stor rosa t-shirt. Låter det bra? Det kanske låter lite konstigt men jag vet att det blir snyggt. Sen måste jag ju ha lite nya höstkläder, för min garderob är liksom helt tom, det ekar i den till och med. Jag hade tänkt mig lite stickade koftor, ett par snygga, långa t-shirtar för det är alltid snyggt, lite nya strumpisar och några fina smycken. Sounds great. Och sen måste jag köpa en jävla present åt charlottehelvetet! men det fixar jag tillsammans med anna, som för övrigt är den segaste på att svara på sms! Tar fan en evighet innan jag får ett svar. Skit samma, det finns värre saker i livet. Som tex att min plattång blev STULEN igår på den jävla danstävlingen! Jag ska fna slå den som tog den! Fuck asså! Min plattång är liksom mitt liv, utan den klarar jag mig ärligt inte! Så jag får helt enkelt gå över till emma och tatta hennes! :) Haha, tack för att vi bor grannar.
Men nu börjar jag fatiskt bli lite hungrid så jag ska väl sätta mig ner med min tyskabok och plugga till provet på onsdag och äta lite frukost. Sen blir detsom sagt stan och senare i eftermiddag är det dans och då ska jag och steffi öva as hell. Jaja, puss på er mina lieblibgs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0