time for some changes.

Yooo!
Jag såg ju mamma mia igår och den var fan bra, inte världens bästa men ungefär så bra som jag hade trott. Emma som har sett den typ 3 gånger innan satt och avslöjade smådetaljer hela tiden, det var ju lite halvkul va. Men shit same, jag avslöjar alltid allt när hon och jag kollar på film så vi är väl kvitt.
Idag har det varit en pisstråkig dag, regning och tråkigt. Eller jag har i för sig köpt en ny plattång och DET är något bra med den här dagen i alla fall. Just nu är jag bara hungrig, trött och pallar ingenting. Måste plugga till so provet som är på fredag också. Och på fredag blir det en surprice för anna, jag och charlie ska göra en sak som vi inte vill säga till anna, har ingen aning om varför men det blir roligare om hon inte vet. Haha, hon har som sagt  ingen aning om vad det är och dom ledtrådarna hon har fått är:

* att det kostar pengar.

* cut cut.

* och att det kommer bli en stor skillnad efteråt.

Kan ni lista ut vad det är?


Kommentarer
Postat av: Emah

SKA NI GE HENNE RAKBLAD OCH FÖRSÖKA GÖRA OM HENNE TILL EMO ELLER VAD?! :O GÖR INTE DE FFS!!

2008-10-01 @ 19:03:12
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0