bitte spring nicht.

Yeyyee! No-provet gick bra, jag som hade trott att det skulle gå skitdåligt. Men det gick faktiskt riktigt riktigt bra och jag blir förvånad om jag inte får VG. Hah, har ganska hög målsättning som ni kanske märker.
Nu är jag hemma och ska strax börja plugga lite till tyskan som vi har imorn, men det är lätt så det kommer gå fort. Sen ska jag fan sova för jag är trött som bara den och jag tror att jag kanske håller på att bli sjuk. "/ Inte bra med tanke på att jag kanske ska åka till Båstad med Anna nästa vecka. Fast vi får se hur det blir med det eftersom Anna aldrig pratar med sina föräldrar om det. ^^

Och hörrni, jag bara älskar den här låten, i för sig är det instrumental eller vad man nu säger men den är si himla vacker. Lyssna på hela men vid 1:30 till 1:36 är det så himla fint!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0