charlotte är en jävla lodis.

Hallo!
Som alla kanske förstod så var den stora förändringen att jag och charlotte skulle klippa lugg. Så direkt när skolan var slut gick vi till stan och klippte oss, och resultatet var helt okej. Det känns väldigt ovant men faktiskt snyggt, och charlotte blev också snygg men ibörjan såg hon ut som en lodis. Nu ska jag bara köpa en ny mössa, för det ser fan bättre ut med mössa. Har sett en snygg på bik bok som är svart, finns också i rosa, grå och lila men jag vill ha en svart, kostar 79kr.
Ikväll ska jag nog kanske gå ut med anna & charlie eller så drar jag till emma och vålgästar henne. Då blir hon nog superglad. Hon har iför sig gäster, men shit same, jag våldar henne i alla fall. Kanske skulle träffat adrian & david men dom skulle på fest eller vad det var, så det blev inte av. Annars så händer det absolut nada, på imorn kommer hela släkten hit så mamma och pappa ska typ spela golf med alla och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Anna & charlie kanske vill ses och vi hade planerat att träffas så det kommer troligtvis att bli så. Riktigt skojigt faktiskt.
På söndag är det dans och då ska jag och steffi öva as hell för EM är ju bara om en vecka nu så det gäller att verkligen köra hårt! Så hela veckan som kommer blir det godisförbud för min del. Hur ska jag klara mig?
Aja, ska äta lite nu sen kilar jag nog över en stund till emma och ser vad hon har för sig. Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: linnea

så hela veckan blir det godisförbud så aja jag ska nog äta lite nu, man bah ;)

2008-10-04 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0