träningsvärk nästa.

Hallo!
Idag har det varit en lång dag, åkte till dansen vid 12 och jag kom precis hem. Snacka om att jag är trött i kroppen. Har tränat typ hela dagen, om jag inte får träningsvärk imorn blir jag fan förvånad. Men det behövdes verkligen, för det är EM om 5 dagar. Men jag tycker att jag och steffi har blivit mycket bättre än förut och det känns jättebra när vi dansar, så vi får hoppas att det går bra. Jag kommer behöv allt stöd som jag bara kan få! Kommer såklart skriva mycket mer innan jag åker och jag kommer ta massa bilder från danmark som jag kommer lägga upp på söndag när jag kommer hem. Så nu i veckan ska jag bara ta det lugnt, inte dansa så mycket utan jag ska mest sova ordentligt och äta bra mat. Och på fredag klockan 11:00 går tåget från stockholm till köpenhamn, guud vad jag längtar!
Ska äta lite nu, för jag är superhungrig sen ska jag faktiskt gå och lägga mig, behöver ju sömn. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0