josefin goes happy.

Yeeeeye!
Fick tillbaka våra tyskaprov idag och är man bäst eller vad? Så här stod det på mitt prov, "ett mycket bra prov josefine, du har med stor marginal uppnått målen och därmed uppnått det högsta betyget!" Ha, ich bin bäst.
Fast eftersom det var vårat första prov för terminen så kunde vi inte få mvg, dels för att vi bara hade böjningar av lätta verb och typ hälsningsfraser men också för att våran lärare inte kan sätta så höga betyg på så kort tid. men jag fick vg och det är som ett mvg så jag är jättenöjd, jag gjorde mitt bästa och det märktes ju på resultatet! Aja nog om bra saker, för vi hade matteprov idag och jag hade pluggat mycket och så men jag tror inte att det gick så bra för jag missade en del frågor, men jag gjorde alla uträkningar bra så jag hoppas att jag får pluspoäng för det. ;) För övrigt så var jag och shoppade med min älskade mamma idag, vi köpte grejer till EM och det blev lite allt möjligt, bland annat lite sjalar, blingsmycken och glitterspray så nu kommer jag och steffi bli jättefina. :)

Nu ska jag äta mammas goda hamburgare och sen är det mer plugg som gäller, har nämligen franskaprov imorn, vilket är väldigt enkelt men jag måste se till så att jag kan allt ändå. puss på er.

Kommentarer
Postat av: linnea

har du mer än ett språk i skolan ?

2008-10-09 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0