im at annas place

Guten Tag!
Ikväll ska jag tillbringa kvällen och natten hos anna. Vi ska kolla på skräckfilmer och äta massvis med godis. Jag tror till och med att Saw 1 & 2 går på nån kanal idag och The Ring också för den delen. Så det blir en myskväll ikväll. Fast vi  kommer nog inte var uppe så sent, för både jag och anna är typ sjuka och jag vill inte var sjuk nästa helg för då är det terminens sista danstävling. Och då måste det gå bra. för då kanske jag och steffi kommer upp i högsta klassen! :D

Imorn ska jag till min farfars minneslund och tända ett ljus för honom. Det är ju Allahelgonens dag. Gud vad jag saknar min farfar. Det känns så tomt hemma hos farmor. :(
Och på kvällen kommer det gäster. Mammas och pappas kompisar från täby.

Aja , nu ska jag packa mina saker och gå. Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0