good job.

Alles gut?
Dagen börjar med att jag försover mig, bra jossan, bra. Och det blir inte bättre när jag kommer ut och känner kylan kryper längs kroppen, så jag tod cykeln idag då (mest för att hinna till klockan nio) och jag kom såklart i tid. Om jag inte sa det igår så säger jag det nu istället; vi får ju ha på oss sånna här snygga SevenEleven t-shirtar och dom är riktigt nice faktiskt. Luktar svett och är typ halvtsmutsiga, mysigt va?
För övrigt så hände det inget nytt, eller Eva kom förbi (min mentor) men hon gick lika snabbt igen. Och typ en halvtimme innan vi slutade så kom Anna in och hälsade på. Hon fick en bulle, en redbull och en paket tuggummi gratis faktiskt. Imorn måste jag nog ta på mig ett par lite bättre skor för jag får sån värk i fötterna av dom jag har nu.
Ska försöka plugga lite nu, för vi har ju noprov på tisdag nästa vecka och jag måste visa våran lärare att jag förtjänar mer än ett G. Tschüs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0