första praodagen över.

Japp, kom precis hem från mitt första pass på 7/11 och dagen har gått rigtigt bra, jag fick till och med stå i kassan. Trodde inte att man fickgöra det om man är under 18 men det fick man tydligen. Jaja, det har faktiskt varit väldigt mycket att göra och det blev värsta långa kön flera gånger men som tur var kom jonas (chefen) och hjälpa mig när jag behövde. Haha, charlotte fixade kaffe till dom som ville ha och det var typ det enda hon gjorde, men hon var bra på det. :-) Imorn ska vi nog få göra lite andra stuffs, som till exempel att fixa med varorna, lite mer kassajobb, baka och kanske städa lite. Yeah, skriver igen imorn, ska nämligen sticka till dansen om ett tag, puss&hej.

Kommentarer
Postat av: noone.

Var dagen rolig?

2008-10-13 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0