- tjenare tjejer!

yes, i dag blev det stan med min luggkompis charlie, vi gick runt lite vid sergels torg och på plattan var det nån skatetävling eller nått som vi tittade lite på. men det var faktiskt inte så intressant så vi gick vidare. och eftersom vi är så jävla lata så tog vi tunnelbanan hem och då hände världens grej asså. hahahaha, helt plötsligt kom det in en jävla lodis och sätter sig bredvid mig (och eftersom jag och charlotte alltid skämtar om lodisar så var det lite extra roligt) och han börjar snacka om sin "flickvän" som ligger på sjukhus och han vill veta vart det där sjukhuset ligger så han frågar charlotte om hon har sett det? haha, och sen frågar han mig om jag kan en låt som handlar om alla kvinnor och tjejer i världen och då börjar gubben sjunga på låten och jag trodde jag skulle dö, för det var så sjukt kul. det kanske inte låter så roligt, men irl var det det shit asså. aja, sen gick charlie he mtill sig och jag till mig och hon ska komma över strax för både hon och anna ska sova här, men anna är en jävla dissare. hon lovade att hon skulle vara med oss idag, men så gick hon till malin istället, (inget fel på malin asså, hon är världens finaste) så hon får höra av sig när hon har lust att komma. och eftersom mina föräldrar är borta ikväll så är det bara vi hemma och då vet man aldrig vad som händer, hahha. nej, men vi ska väl typ se på film och så, inget planerat riktigt. vi får vara lite spontana och se vad som händer. pusssålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0