VÄRDFAMILJ!

Ikväll så ska hela min älskade familj hem till Emmas place för vi ska snacka om en eventuell språkresa i sommar! Fett nice om vi får åka, i så fall skulle vi vilja åka till Malta. Haha, dom där bullarna ni vet, dom var tänkta till dagens snack och vi ska typ ha värsta föredraget (jag och Emma alltså) med massa fakta om stället och om priser och allt. Hoppas verkligen att vi får åka för det skulle vara så himla roligt, sol och bad och allt sånt där härligt!
Jaja, nu ska jag göra läxor som vanligt och sen ska jag dra till Emma. Tjoheejj.


Vad tycks om den nya designen förresten? Snygg va? Me like pink så den fick bli rosa.

Kommentarer
Postat av: Emah

och det kanske även blir, FÖRÄLDRAR! <3

2008-11-06 @ 17:16:12
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0