Söndag.

Hallo, nu är jag äntligen hemma från en hel helgs dansande. Det var som sagt uppvisning och det var i Hässelby. Jag tror att det var 10 föreställningar totalt, kanske nån mer eller nån mindre minns inte riktigt. Det var sjukt jobbigt men så himla roligt, tycker att det ska bli jättetråkigt att dansen slutar nu. Det ända posetiva med det är att jag ska till Thailand om 6 dagar! Längtar. Och på tisdag, DÅ SKA TANDSTÄLLNINGEN BORT! Gud va skönt det ska bli. Efter två hela år så ska den äntligen bort.
Men nu måste jag duscha, känner mig inte så najs måste jag säga. Och den blir det plugg. Pussar.

Kommentarer
Postat av: GAYPÅDEJ!

VI SKA TILL THAILAND :D<3

2008-11-30 @ 19:59:25
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0