Onsdag.

Det är eftermiddag och jag kom precis hem från skolan, tagit lite fika och sitter nu vid datorn. SKolan idag då har varit seg, började kvart över 8 och slutade halv 4. Hatar att gå hem i mörkret, det känns så tråkigt och mörk och kallt liksom.
Nu ska jag tillägna eftermiddagen åt att plugga till franskaprovet som vi har imorn, det är inte så svårt så jag behöver inte så lång tid på mig. Sen ska jag gå över till Emma, för vi ska baka knäck och förhoppningsvis kolla på några avsnitt Vänner.

Bara för att vi dansar till den här härligt coola låten.


Michael Bublé - Feeling Good.

Kommentarer
Postat av: linn.

låten är grymt bra. dansen måste vara bra också va?

2008-11-19 @ 17:29:55
Postat av: josefine.

hehe, japp . både låten och dansen är superbra :)

2008-11-19 @ 17:30:30
URL: http://lilljosefin.blogg.se/
Postat av: tessy.

nja, låten är sådär tycker jag. men poker face är grym. :-D

2008-11-19 @ 17:31:09
Postat av: linnea

vadå går inte du på tyska ? :)

2008-11-23 @ 21:23:09
URL: http://weiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0