...in Zimmer 483.

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Ska verkligen försöka bli bättre. Jag lovar er!
Idag då, så var det kallt som fuck, och jag bestämde en liten träff med Anna och Oscar, för Calle och Adam kunde inte ses. Så först satt jag och Oscar på donken och det var faktiskt bara han som fetade sig och vi hade riktigt kul. Sen gick vi längs Karlavägen och träffade Anna, vi satte oss på 7- Eleven och tog varsin varm choklad, riktigt najs var det. Vi satt där i flera timmar och bara pratade. Men sen han tvungen att gå så vi följde honom till tunnelbanan och sen gick jag och Anna hem var för sig. Nu har jag precis ätit en tidig middag och jag ska snart hopa in i duschen och sen blir de filmdags. Tokio Hotels Zimmer 483 dvd. Den äger alla live dvds som nånsin har gjorts!
Puss på er mina lieblings.



Skönaste bilden från Scream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0