Bill Kaulitz.

På engelskan ska vi skriva en uppsats om "A person you Admire" och jag har valt att skriva om Bill Kaulitz. eftersom jag redan kan så mycket om honom så kommer det att bli ganska lätt. Och det ska typ bli som en liten bok, eller ja, vi ska ha en framsida och min är superfin. Dt står Bill Kaulitz i en jättefin kursiv stil och under det så är det världens sötaste bild på honom. Och själva texten har jag precis börjat med men jag känner på mig att den kommer bli superbra.



Ska snart sticka till dansen, känns som om jag dansar varje kväll nu. Har ingen tid till att bara ta det lugnt och ingen tid till plugg heller känns det som. Men snart är det lov så då ska jag verkligen bara ta det lugnt.

Nu är det bara två veckor och fem dagar kvar tills jag och Emma åker till Thailand. Längtar. Så. Mycket.

Kommentarer
Postat av: Emah

thaithaithaithaithaithaithaithai<3

2008-11-17 @ 22:59:49
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0