...

Vaknade nyss, ska kolla på film snart. Eller film & film , snarare en live dvd från THs bästa konsert :). Den är fett bra. Kan sitta och kolla på den i flera timmar asså.

Sen ska jag läsa och sola lite, måste bli brun snart. Jag har verkligen inte fått mycket färg alls. Måste se till att få det innan skolan börjar.

Jag saknar Anna jääääätte mycket, har inte träffat henne sen skolavslutningen typ :(. Hon är i Båstad nu och kommer vara där i typ en månad till! Asså shit vad jag saknar henne. Hon får komma hem snart!

Bara för att jag inte har nått liv så lägger jag upp en snygg bild...

 

Kommentarer
Postat av: alice

dina bilder suuuuuuggggggerrrrrr

2008-08-02 @ 17:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0