Toppen!

Det visade sig att det där stället var riktigt mysigt, det på Lidingö alltså. Chokladboll, Coca-Cola och glass blev det. Jag vet, lite mycket kanske men gott var det i alla fall.
Ikväll är det lugnt, äta pannkakor strax, sitta lite vid datorn, kanske kolla på Saw 2, den går nämligen ikväll. Får se. har sett den förut, kul och kolla igen, jag vet ju liksom hur det går ändå så..Men bra är den. För er som inte har sett den så kan jag verkligen rekomendera den. Ja, om man gillar skräckisar så. Egentligen är det lite konstigt att dom visar femtonårs filmer på tv, jag menar, vem som helst kan ju titta på dom då. Även dom som är under 15! Synd för dom, bra för mig. :)
Anna lovade att hon skulle ringa ikväll, hoppas hon gör det, vi har såååå mycket att prata om. Fan vad jag saknar henne. Jag vill så himla gärna åka ner till henne men det går tydligen inte :(.
Aja, kanske skriver lite mer senare, ska äta strax.

/ J.



Sötnosen på semester. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0