Tokio Hotel feber!

...yes, that's right. Idag har jag bara tänkt på en enda sak. Gissa vad? Jo, Tokio Hotel. Jag börjar verkligen längta efter dom nu. Har ju än inte sett dom live än. Dom skulle ju egentligen kommit i början på april, men Bill fick en stämbandsinfektion så han opererades och konserten blev inställd. Efter operationen fick han inte prata på 10 dagar. Men nu är han såklart bra igen, men Sverige tänker dom inte komma till än på ett tag! Dom har hela sommaren uppbokad i USA. I för sig kan man ju förstå dom, tjäna pengar och få fler fans. Men jag börjar lägta efter dom alldeles för mycket nu. Så jag antar och hoppas att dom kommer hit i höst. Det verkar ju rimligt tycker man.
Har som sagt inte vart på en TH konsert innan, men såklart har jag en live DVD som jag jämt och städigt tittar på. Och deras konserter håller verkligen världsklass. Verkligen superbra. När man sitter i soffan och tittar så blir man bara mer och mer sugen på att se dom in real life. Jag och Anna vill åka ner till Tyskland och gå på nån av deras konserter där nere eftersom dom i hemlandet är bäst. Det lär bli både dyrt och svårt att komma ner dit och jag antar att vi inte får åka ner dit själva. Men om vi fick så skulle det vara guld värt!
Haha, jag har tyå näästan fått Emma att gilla TH lite tror jag. Hon säger att An deiner seite eller By your side är världens bästa låt. Men hon tycker fortfarande att Bill är gay och att han ser ut som en tjej. -_-
Aja, jag bryr mig inte så mycket om vad Emma säger.

Men helt ärligt kolla på dom här klippen och erkänn att det är bra! Om inte, så skriv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0