The first.

Det första inlägget i den nya bloggen, min gamla tog jag bort eftersom den hade ett så fult namn. Jag kanske inte kommer skriva så mycket de första veckorna nu eftersom det är sommar och jag har mycket att stå i nu. Idag kom jag hem från Gotland. Har varit där med Emma i 2 veckor. Vi hade fett med kul, haha egentligen gjorde vi inte så mycket utan vi satt mest framför tv:n och kollade på Vänner. Jag tror att vi såg 4 eller 5 boxar faktiskt och på varje box är det 24 avsnitt. Tänk hur många timmar vi har suttit framför tvn asså!
Fast vi har ju gjort lite andra grejer också, vart på stan och ätit glass till exempel. Och ätit ute på kvällarna.
Hur som helst så har vi haft kul, men det känns underbart bra att vara hemma igen. Fast jag saknar Anna så sjukt mycket! Känns som om det var evigheter sen vi sågs sist. Hon är nere i Båstad och jag vill fan också vara där. Hon ska ringa ikväll förresten så då får vi se hur det blir. Aja, vet inte riktigt vad jag mer ska säga..

Jo, jag älskar Tokio Hotel. Det kan vara ganska bra att veta eftersom jag troligtvis kommer skriva en del om dom. 


Jag skriver nog några rader imorn, men ha det bra så länge. 

/ J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0