Stan idag.

Stan idag som sagt, ibörjan var jag lite skeptisk eftersom det regnade men sen slutade det så då var det inga problem. Jag köpte mina älskade gladiatorskor. Jag tycker verkligen att dom är superfina. Och jag har velat ha sånna jättelänge, men dom har varit slut överallt. Men idag så såg jag ett par jättefina på Din sko, 399kr. Köpte dom direkt.
Sen fikade jag på Espresso House, Coca-Cola och chokladkaka med grädde blev det. Smarrigt. :P.

Har precis ätit middag. Vet inte vad jag ska göra nu, sitta lite vid datorn antagligen. Sen blir det film, Hairspray eller nån hajfilm. Vet inte vilken det blir. Har faktiskt inte sett Hairspray innan, men den lär va bra. Hoppas jag. 

Haha, idag har jag faktiskt målat mig en egen dörrskylt. Min lillasyster köpte nått kit på Panduro där man kunde måla sina egna skyltar. Så min var svart med en gul blixt på och på den ena sidan (den där jag är sur eller nått) var ljusgrön med rosa hjärtan på. Finfint. 

Aja, ska gå nu. Skriver mer imorn. 

/ J.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0