Skansen nästa!

Idag var blev det Skansen med mormor, mamma, Alice och min lillkusin Nora och hennes mamma. Jag, mamma och Alice mötte dom andra vid Djurgårdsbron där de nyss hade ätit glass. Sen gick vi vidare till Skansen. Och under hela den här dagen har jag hunnit med att kolla på en massa djur, ätit pannkakor, ridit häst och vagn, sett på när Alice och Nora åkt karusell och sen har jag väl gjort mer saker men det kommer jag inte ihåg just nu. Vi hade faktiskt ganska kul idag, för det var ett tag sen jag träffade Nora och eftersom hon är så liten (snart 3år) så blir det ännu roligare.

Vi var på Skansen hela dagen, från klockan 11 till ungefär 4. I 5 timmar alltså. Jag fick faktiskt gå upp extra tidigt idag bara för att vi skulle till Skansen! Men som sagt, vi hade kul.

Ikväll ska jag inte göra nååånting. Inte imorgon heller troligtvis. Kanske läsa lite, sola, ja nått i den stilen i alla fall.

Skriver kanske lite mer ikväll.

/ J.

En liten bild på Bill för att han är så söt. <3


Kommentarer
Postat av: berith nordahl

Tack josefine för en fin dag med dej ,alice och mamma,kul att vara tillsammans med dej...er så klart okå louise och nora,nu ikväll känner jag mej rätt så trött,förresten kul att du kom över med noras lilla solhatt,på torsdag åker mormor och arne till vindeln,många varma kramar till dej från mej.

2008-07-15 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0