Nyvaken.

Jag vaknade nyss! Shit, jag brukar inte  sova så här länge, men det gjorde jag tydligen idag. Haha, jag och Emma sov fan också typ till 3 när vi var på Gotland. Jag kommer få seriösa problem när skolan börjar, jag kommer inte orka gå upp klockan 7 varje morgon då. Skit samma, det är långt kvar och mycket roligt som ska göras innan. Bland annat så ska jag kanske tåka utomlands i typ två veckor! Det ska bli kul eftersom det var över två år sedan jag var utomlands sist. Sen ska jag hjälpa Emma att inreda hennes rum, eftersom hon flyttar till sthlm i början på september! Vi kommer gå i samma skola men inte i samma klass, hon går i alfa och jag i gamma. Det gör inte så mycket för vi kommer bo två hus ifrån varandra så vi lär nog ses ganska ofta.

Idag, kommer jag inte göra nått alls faktiskt, kanske läser lite ur min superroliga bok -_- . Not, men jag ska i alla fall äta lite lunch nu. Skriver lite mer senare.

/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0