Narnia.

Jag var på bio idag men pappa och Alice, ja eftersom ingen av mina kompisar är hemma..
I alla fall, vi såg Narnia - Prins Caspian. Och han, prinsen asså, är bara föööör snygg. Jag föll direkt, redan efter första scenen. Oh my god. Ben Barnes heter han på riktigt och han har varit med i Eurovision Song Contest faktiskt! han var med i ett pojkband som heter Hyrise. Jag vet inte riktigt vilket år det var men jag tror att det var 2004. Och nej, jag vet inte vilken plats de kom på. Men en sak är säker, och det är att han är väääldigt snygg. <3<3

Ikväll blir det mer film, The heartbreak kid heter den. Hyrde den igår. Den är en sån där romantisk komedi. Så mycket mer vet jag inte.

Måste lägga in en bild på Caspian, här är han. Och håll med om att han är snygg!




Och för er som tror att jag har glömt TH, så kan jag bara säga: NEJ! ffs, never.

Kommentarer
Postat av: alice

i hate dom

2008-08-02 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0