Myspys.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det går kanske nån bra film. Pappa sa att det gick nån på tv4 Film, Nattvakten eller nått. Det var tydligen nån skräckis och eftersom jag älskar skräckfilmer så kanske jag ska se den. Den börjar klockan 9.

Och jag har nu slutat helt med att äta godis, ibörjan var det jättesvårt för jag och Emma åt en heldel på Gotland så det känns konstigt med en så stor förändring. Det enda jag får äta är glass och choklad. Och Coca-cola för det klarar jag mig verkligen inte utan!
Jag måste börja träna mer också, gå ner i vikt. Inte för att jag är tjock eller så, utan för att jag vill få bätre kondition. Dansen har ju sommaruppehåll nu så jag ska börja cykla massor för det är både kul, härligt och bra. Sen ska jag jogga, ja eller försöka i alla fall. Och så ska jag ju bada såklart! :D

Aja, nog för ikväll. Imorn ska jagnog också bara ta det lugnt. Läsa, sola och äta jordgubbar.
På kvällen ska jag till min mormor och äta middag. Myspys.

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0